Ultima postare

  Azi imi iau la revedere de la WordPress si ii multumesc ca m-a gazduit aproape un an de zile. A fost primul meu an ca blogger, am avut rezultate cu mult peste asteptarile mele. Nu am postat zi de zi, uneori nici macar o data pe saptamana, si totusi am avut 3682 de vizualizari ceea ce mi-a intrecut cu mult asteptarile. Sunt tare mandra de mine de ceea ce am realizat in tot acest an. 

 Incepand de azi, noul blog, cu aceeasi tema va fi : http://phototrinus.blogspot.co.uk asa ca va astept acolo cu noi articole, fotografii si multe altele. 

 Va multumesc tuturor ! Sa aveti o zi frumoasa !

Lasă un răspuns

