Genghis

Va mai amintiti de Genghis?(https://phototrinus.wordpress.com/2013/02/08/genghis-khan/) Acum a mai crescut, dar a ramas la fel de frumos, adorabil si bland ! Ia uitati ce dulce e :
DSC_0588

DSC_0592

DSC_0607

DSC_0636

DSC_0646

DSC_0676

DSC_0715

DSC_0763

3 gânduri despre „Genghis

  1. Varianta masculina a fetei mele negre, Kara 🙂 Sa va traiasca si sa va bucurati de el. Sunt intradevar atat de iubitori si cuminti, ca eu m-am indragostit definitiv si iremediabil de rasa asta. Pe mine nu m-a lasat inima sa-i ciuntesc urechile… facem toaleta lor mai des. Sincer, am ajuns sa-i stiu starea de spirit si dupa modul in care isi tine urechile! 🙂

    • Sunt niste catei minunati ! Atat de iubitori si blanzi. Lumea in general de teme de aceasta rasa. Majoritatea cred ca sunt niste caini rai, eu cred ca e foarte important modul in care il educa fiecare.Daca il inveti sa fie rau, va fi rau. Iubitul meu a mai avut unul negru cu putin alb, a trait aproape 12 ani si in tot acest timp nu a muscat pe nimeni niciodata.

Lasă un răspuns

