On the streets

 Duminica libera fiind, am hotarat sa ies la o plimbare pe malul Tamisei. Sunt multe barci ancorate la mal in care locuiesc oamenii, sau le tin ca un fel de „case de vacanta” unde se strang la un gratar si o bere rece in weekend-urile insorite(nu mai mult de 22 de grade, dar e ok si asa) de care tot avem parte in ultima vreme. Pe una dintre ele acum ceva timp am vazut o pisica superba. Era mare si pufoasa, dolofana si cu ochii verzi mari si foarte patrunzatori. M-am jucat atunci cu ea, dar din pacate nu aveam aparatul la mine iar telefonul meu nu face poze prea grozave si oricum il lasasem si pe el acasa, asa ca, nu aveam nici o camera la indemana pentru a o imortaliza pe pisi a mea. Pentru cine nu stie, eu ador pisicile si cateii. Mi se pare ca pisicile sunt mai usor de intretinut ( nu trebuie sa te trezesti cu noaptea in cap sa o scoti afara sa isi faca nevoile) asa ca imi plac mai mult. 

 Deci cum spuneam, duminica am iesit in cautarea pisicii dar din pacate nu am gasit-o, probabil nu era acasa, are si pisi a mea intalnirile ei. In schimb drumul pana acolo a fost interesant, am gasit 2 semne de circulatie mai diferite, un adidas langa o biserica, primul semn ca a venit toamna dar si vara se incapataneaza sa plece si aletele care le descoperiti voi in galeria de mai jos :

DSC_1431

DSC_1433

DSC_1439

DSC_1455

DSC_1476

DSC_1442

DSC_1468

4 gânduri despre „On the streets

  1. Foarte faine fotografiile!
    Si mie imi plac pisicutele, am avut muuulte cand eram copil si locuiam la curte. Apoi, mutandu-ne la bloc, a fost ceva mai dificil.
    M-am gandit si aici sa-i fac o surpriza lui Azorel si sa-i aduc o pisica. Intr-adevar, pisica nu trebuie s-o scoti afara, e mai usor din punctul asta de vedere. Insa problema mea a fost ce fac atunci cand plec in vacante, in weekenduri?! Sa stau mereu sa ma rog de cineva sa o cazeze, sau sa vina la mine s-o hraneasca? Cu un caine e altfel, il poti lua oriunde, pe munte, la mare, prin orase, la prieteni etc. In plus, hotelurile, restaurantele sunt foarte „prietenoase” cu catelusii. Iar de scos afara, sa stii ca nu e necesar sa te trezesti noaptea, sau dimineata devreme. Pur si simplu trebuie sa-i faci un program. Il va respecta daca il inveti.

    • Multumesc, Sa stii ca ai dreptate cu ceea ce ai spus. Inca ma gandesc ce sa-mi iau, catel sau pisica, imi plac ambele. Intai de toate trebuie sa cad de acord cu proprietarul apartamentului in care stau, el nu vrea animale in casa, de asta ma gandesc ca daca imi iau unul fara ca el sa stie, pisica miauna, nu o aud vecinii, in schimb daca incepe sa latre cainele de aude mai tare si rasuna ca aici sunt peretii foarte subtiri, iar sub mine sta o nemtoaica …. un Hitler 2. Daca la 12 noaptea ma duc in bucatarie, a doau zi imi spune ca am facut galagie, ca am deranjat-o.

Lasă un răspuns

