London Zoo

Imagine

 Am avut un weekend plin, am fost la cinema, la zoo si in Brighton. Despre cinema ce pot sa va spun este ca nu va recomand sa mergeti la Fast & Furious 6, mi s-a parut o porcarie, aproape am adormit. Prea multe efecte speciale, prea putin suspans … mie una mi s-a parut plictisitor. 

 Dar, sa revenim la zoo ca despre asta vreau sa va povestesc, Zsl London, sau London Zoo, cum vreti voi sa-i spuneti. Este cea mai veche gradina zoologica din lume, s-a infiintat pe 27 aprilie 1828, initial s-a vrut sa fie o colectie de animale pentru studiul stiintific, s-a deschis publicului in 1847. 

 Este deschisa in fiecare zi a anului de la 10 la 17:30, exceptand ziua de Craciun. Ultima intrare este cu o ora inainte de inchidere.Pretul biletului este de 25 de lire daca il cumparati la poarta, 23 de lire daca il cumparati de pe net, sau 17,50 lire daca sunteti in grup. Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor : http://www.zsl.org .

 Acestea fiind spuse sa va spun propria mea impresie, mi-a placut si nu mi-a placut. Nu mi-a placut pentru ca majoritatea animalelelor erau inchise in custi, nu le puteam vedeam decat prin geam, de poze nu putea fi vorba pentru ca in geam se reflecta totul, aveau in spate loc de joaca si de plimbat, dar erau inchise inauntru. Am gasit multe custi goale, animalele probabil erau in concediu de odihna, sau postnatal. La Tiger Teritory, ma asteptam sa fie mai multi tigri, diverse rase, mi-ar fi placut sa vad un tigru alb, sau auriu, sau macar mai multi tigri bengalezi, era unul singur, Jay Jay se numea si era cam depresiv saracul. Au incercat ei sa il faca sa se bage in apa, i-au pus niste bucati de care pe ici pe colo, poate, poate l-or pacali dar nu, nu avea chef de nimic. Leul nici pe el nu l-am gasit acasa, focile la fel erau plecate la shopping poate … Mi-au placut bufnitele, girafele, lemurii si pinguinii. A ! si pasarile Flamigo cu penajul lor roz, tare galagioase erau.

Noi am fost luni si poate asta a fost motivul pentru care animalele erau in custi, probabil in weekend cand e mai multa lume le lasa afara. Nu stiu ce sa va spun. Oricum pe mine nu m-a impresionat atat de mult, nu a fost cum imi imaginam eu din pozele de pe site-ul lor. Asa ca daca mergeti, va recomnad sa o faceti in weekend, poate sunt toate animalele acasa. 
Imagine

Imagine

DSC_0055

DSC_0071

DSC_0100

DSC_0114

DSC_0250

DSC_0298

DSC_0328

DSC_0349

DSC_0377

DSC_0395

7 gânduri despre „London Zoo

Lasă un răspuns

