Richmond Park

Dupa cum stiti (daca nu stiati aflati acum) Richmond este cel mai mare dintre cele 8 parcuri regale din Londra. An de an milioane de londonezi si turisti il viziteaza, fie vorba intre noi au si de ce.
Este o rezervatie naturala, in el veti vedea fluturasi frumos colorati, iepuri, pasari, bufnite ( eu nu am vazut niciuna, dar o sa mai merg si poate voi vedea), vulpi (nici de asta nu am vazut in parc, dar am vazut pe strada asa ca se compenseaza ), caprioare si cerbi . Cele din urma nu sunt ingradite de nici un fel, sunt libere sa se plimbe pe unde vor, te poti apropia foarte mult de ele. Mie mi-a placut tare mult sa ma uit la caprioare si cerbi, sa privesc si sa fotografiez aceste animale absolut superbe. Am incercat sa ma apropii mai mult de o caprioara, vroiam sa o mangai dar a fugit, sunt ele obisnuite cu prezenta oamenilor dar nici chiar asa.
Daca vreti sa mergeti in parc cu catelul, trebuie sa il tineti in lesa si sa fiti atenti, cerbii il pot considera o amenintare si nu cred ca ati vrea sa va fie ranit animalul de companie. Luati o paturica la voi sau va puteti intinde direct in iarba, dar mare atentie la urzici, eu n-am vazut tufa si mi-am bagat piciorul direct intre ele, nu va spun ce usturimi si mancarimi am. In rest, aparatul de fotografiat sa nu-l uitati acasa si multa voie buna. Ia uitati cat de frumos este :

DSC_0004

DSC_0011

DSC_0015

DSC_0040

DSC_0048

DSC_0072

DSC_0083

DSC_0109

DSC_0118

DSC_0133

11 gânduri despre „Richmond Park

  1. Arata fain, mai ales din ultima poza, care app este superba.
    Singurul parc londonez prin care m-am plimbat a fost st james park. N-a mai fost timp pentru altele. Insa cine stie, poate mai ajung vreodata….

    • Ai timp, cine stie, poate te muti la Londra, o sa te saturi de ele atunci. 🙂
      Si mie mi-a placut mult, mai ales ca erau cerbii si caprioarele. Mi-ar fi placut sa vad si o bufnita, cica ar fi. Hyde Park ramane preferatul meu.

Lasă un răspuns

