Selfridge & Co

Cine merge la Londra pentru shopping, merge la Selfridge. Nu fac nici un fel de reclama acetui magazin, pur si simplu scriu despre el pt ca asa vreau.
Ori de cate ori trec pe langa el, casc ochii in vitrine pret de minute buni, pentru ca cine se ocupa de amenajarea acestora este o persoana cu multa imaginatie.
Nu am tinut cont daca se schimba tema o data pe luna sau mai des, dar ma minunez de fiecare data cand trec pe langa acest magazin. Am intrat o singura data in el, si atunci pentru ca eram cu prietena mea si ea trebuia sa isi cumpere ceva de acolo.
Magazinul asta este un fel de Babel al vremurilor noastre. In el poti auzi aproape toate limbile Pamantului. In el sunt tot felul de oameni, de la domnisoare cu fuste mini si bluze decoltate pana la arboaicele cu imbracamintea lor neagra, astupate din cap pana in picioare, carora abia li se vad ochii.
E un magazin foarte poshy (cum spune englezul)sau „de fitze”( pe limba noastra) unde gasiti absolut de toate, de la genti Louis Vuitton pana la praline de ciocolata.
Asa ca daca sunteti in Londra si nu stiti cum sa va cheltuiti banii, puteti intra in Selfridge si sigur veti iesi cu portofelul subtiat considerabil. Pana atunci va las cu vitrinele acestui magazin, care pe mine ma uimesc de fiecare data.

DSC_0694

DSC_0697

DSC_0698

DSC_0700

DSC_0702

DSC_0705

DSC_0709

DSC_0710

DSC_0712

DSC_0713

DSC_0714

DSC_0716

DSC_0717

DSC_0721

3 gânduri despre „Selfridge & Co

    • Da, cand eram mica imi doream si eu o papusa de asta careia i indoaie picioarele si mainile, vedeam mereu in reclama la Cartoon Network :)).Sunt doar de decor puse in vitrina.
      In magazin nu am fost decat o singura data si mi s-au parut cam piperate preturile lor, acum depinde si ce cumperi si de cati bani dispui ….. poate altora nu li se par scumpe. Eu ca un muritor de rand, cu un salariu modest, nu as putea sa imi permit sa dau 500 de lire sau mai mult pe o pereche de pantofi ori o geanta.

Lasă un răspuns

