Cheese and Wine Festival

Asa cum spune si titlul a fost festivalul branzei si al vinului. A inceput pe 26 si s-a terminat azi. Pe mine raceala m-a tinut in casa, dar azi am reusit sa ajung si bine am facut. Am luat autobuzul, am coborat la statia care trebuia si am luat-o la pas grabit (este frig afara asa ca am mers repejor ca sa nu inghet) pana la London Eye. Acolo am dat nas in nas cu un nene care facea baloane de sapun. Si ce baloane, superbe, imense, m-a trimis direct inapoi in copilarie. Erau o multime de oameni adunati in jurul lui, de la copii pana la batrani, toti erau cu gura pana la urechi. Chiar ma gandeam, de cat de putin avem nevoie ca sa aducem un zambet pe buzele celor din jur, sa aducem un gram de fericire. Pe moment toti uitasera de griji si probleme, erau incantati de nenea cu baloanele lui, ne-a cucerit pe toti fara prea mult efort. Apoi am ajuns la festival, nu era asa mare cum ma asteptam eu, probabil si pentru ca era ultima zi si eu am ajuns la ora 4 acolo, totul se termina la 6. Dar totusi am apucat sa trag cateva cadre, sa gust cateva soiuri de branza. Nu sunt eu o amatoare de branzeturi asa ca nu am plecat acasa decat cu un borcan de dulceata de cirese, inca nu am gustat-o dar sigur e buna. Vin nu am baut pentru ca nu obisnuiesc si mai ales ca sunt racita, daca incepeam sa degust si vinul, probabil ajungeam acasa pe 7 carari. Acestea fiind spuse, va las sa va faceti o impresie cu ajutorul imaginilor de mai jos si cine stie, poate la anul veniti in Londra la Festival.

DSC_0094

DSC_0095

DSC_0100

DSC_0101

DSC_0103

DSC_0104

DSC_0107

DSC_0108

DSC_0111

DSC_0114

DSC_0116

DSC_0119

DSC_0120

DSC_0124

DSC_0125

DSC_0126

DSC_0133

DSC_0135

9 gânduri despre „Cheese and Wine Festival

  1. eu as fi gustat toate branzeturile si toate bauturile!!! imi lasa gura apa jorji!! dar baloanele de sapun m-au facut nostalgica dupa copilaria mea minunata.Tata m-a invatat sa fac baloane de sapun.Poate daca as face din nou baloane , m-as intoarce putin in timp si poate cine stie…. l-as mai avea putin si pe tata. Neee…. exclus!!!!

    • Asa e Catalino si pe mie mi-au trezit amintiri baloanele alea. Despre branza si vin … ma stii cat sunt de sclifosita si nu sunt o amatoare, am gustat doar vreo 2 feluri de branza, care mi-au placut mie cum aratau. In schimb am ajuns acasa cu un borcand de dulceata delicioasa si niste prajiturele 😀

  2. Uite ca au si englezii branza si vin :p!
    Super festival, mi-ar placea. Dar sa fie un pic mai cald.
    Incepe si aici la mine unul asemenator acum in mai.

    • au si eu, la festival ca in supermarket nu-s atatea soiuri. Am facut doar cateva poze mai mult pe ascuns ca erau cam artagosi vanzatorii si nu erau de acord sa le fac poze … mi-am auzit si vreo doua vorbe dulci gen „fuck off” . Poate francezii sunt mai calmi !

Lasă un răspuns

