Virgin London Marathon 2013

Dupa cum spune si titlul, azi a fost maratonul Londrei. In fiecare an aproximativ 30 000 de persoane alearga 26,2 mile (42 km) pe strazile din Londra.
Unii alearga pentru locul 1, altii petru scopuri caritabile, altii pentru ei insisi si mai sunt si cei care fac deliciul cursei in diverse costume. Au fost Tarzan, Iron Man, Superman, un barbat imbracat in mireasa, o scolarita, doua turte dulci si diverse alte costumatii hazlii.
Cursa a inceput in Greenwich in jurul orei 9 a.m si s-a terminat la Buckingham Palace, nu stiu sa va spun la ce ora dar eu am plecat pe la 4: 30 p.m de acolo si tot mai erau participanti care ajungeau la finish.
Pentru mine a fost prima data cand am luat parte la un astfel de eveniment si tin sa va spun ca mi-a placut foarte mult.

DSC_0348

DSC_0354

DSC_0400

DSC_0414

DSC_0431

DSC_0433

DSC_0436

DSC_0462

DSC_0485

DSC_0488

DSC_0512

DSC_0524

DSC_0526

8 gânduri despre „Virgin London Marathon 2013

  1. Ce bine e ca totul sa terminat cu bine! Dupa incidentul din America este cam greu sa mergi fara teama pe strada! La noi (Olanda) pe 30 aprilie este înscaunarea regelui si sper ca si acest eveniment sa treaca fara incidente!
    Saptamana faina!

    • Da si mie mi-a fost cam teama tinand cont ca am stat si aproape de linia de finish (300m distanta ). Cand am vorbit la telefon cu sora mea chiar mi-a spus ca sunt nebuna ca m-am dus, ii era teama pentru mine, dar ma bucur ca nu a fost nici un incident si sper sa nu mai fie nicaieri.

    • Eu nu fusesem niciodata la un maraton, nici ca participant nici ca specatator. Acum am avut ocazia asta si m-am dus ca sa vad si eu cum este si mi-a placut, a fost o atmosfera foarte frumoasa. Oricum e de admirat ca oamenii aia au putut palerga 42 de km, eu scot limba de un cot dupa 2-3 km. Daca ar fi un maraton pe role sau bicicleta, m-as inscrie fara sa stau pe ganduri 🙂

  2. Bine ca a fost safe si ok! Frumoase poze si distractive costume. Imi plac oamenii dezinvolti, cu simtul umorului.
    Am fost si eu la maratonul Londrei cred ca prin 2009. Era tot o zi cu soare si lumea vesela, atmosfera grozava. Foarte fain eveniment! 🙂

Lasă un răspuns

