Do it yourself !

Atunci cand am timp liber, imi place sa ma joc. Am o imaginatie bogata si desigur multe idei. Fotografia stiti deja ca e una dintre pasiunile mele (cea mai mare de fapt ).
Azi m-am gandit sa va inspir si pe voi. Daca va place fotografia de mai sus, o puteti face si voi, sau puteti experimenta cu alte obiecte de mici dimensiuni care le aveti prin casa. Jucati-va cu umbrele si veti avea parte de mari surprize.
Deci, pentru fotografia de mai sus aveti nevoie de o carte, un inel, o sursa de lumina si bineinteles aparatul foto. Eu, ca sursa de lumina, am preferat lumina zilei asa ca mi-am asezat frumos cartea la pervazul geamului in asa fel incat soarele sa bata direct in ea, dar puteti folosi si o lampa, veioza, lumanare sau ce doriti voi,apoi am cautat in caseta cu bijuterii un inel mai simplu (cadou de la iub, daca aveti o verigheta cu atat mai bine), l-am asezat intre paginile cartii si am lasat soarele sa-si faca treaba.
Aparatul l-am setat pe modul Manual la ISO 100, f/8.0, eu am folosit obiectivul Nikon 70-300 mm, dar la fel de bine puteti folosi orice aparat compact, important e sa aibe butonul cu lalea pentru Close-up/ Macro.

4 gânduri despre „Do it yourself !

  1. tu stii ca am vrut sa ma inscriu la niste cursuri, sapt trecuta. si m am dus la cel mai prost din clasa, incepatori. cica sa viu cu portofoliu :))) bine ma

  2. Foarte faina poza! Ingenioasa!
    Eu nu am o imaginatie asa bogata, sa-mi vina astfel de idei pt fotografii :p. Tocmai de aia prefer natura, sa-mi ofere cadrul direct :)).

Lasă un răspuns

