Stonehenge part 2DSC_0066

DSC_0071

DSC_0085

DSC_0097

DSC_0136

DSC_0139

DSC_0094_fhdr

4 gânduri despre „Stonehenge part 2

  1. Chiar merita ! Eu am fost de 2 ori si mi-a placut foarte mult. A doua oara cand am fost am prins si un pic de soare si a fost si mai frumos. Daca ajungi, iti recomand sa mergi vara, e foarte, foarte frig acum. In Londra nu se simte asa tare frigul, dar acolo, in camp deschis, se simte aerul mult mai rece . Si in ca ceva, in timpul Solstitiului de vara, pe 21 iunie, toata lumea se duce sa vada rasaritul acolo si e singura zi cand ai voie sa intri printre pietre. In restul anului sunt imprejmuite si le vezi de la distanta.

Lasă un răspuns

