Stonehenge

Fost, vazut, placut. Am plecat pe la ora 13 de acasa si am ajuns acolo pe la 14:50. Ca de obicei mini-excursia noastra nu a fost lipsita de aventura. Cand am ajuns in apropiere de faimoasele pietre, Gps-ul ne-a spus ca pe partea dreapta, am ajuns la destinatie. Pe partea dreapta era o ferma, ne uitam pe acolo, era un drum de tara si undeva sus un indicator cu Stonehenge. Pe aici trebuie sa mergem, zis si facut. Am bagat noi masina pe drumul ala, am mers pana intr-un punct in care rotile au inceput sa se invarta in gol. Ups! E de rau, daca ramaneam cu masina blocata in namolul ala, nu stiu cum mai ieseam si nici cine ne scotea de acolo. Nici bine nu ne-am dezmeticit noi ca vedem o masina de teren care vine spre noi cu mare viteza. Coboara un domn si ne intreaba incotro mergem, noi am raspuns ca Stonhenge si el ne-a zis ca am gresit drumul. Serios ?! Am reusit cu chiu cu vai sa iesim din mocirla si ne-am urmat drumul catre Stonehenge. Am auzit pe multa lume spunand ca sunt doar niste pietre infipte in pamant, nimic spectaculos.
Eu personal, imi doream sa le vad inca de cand eram in clasa a cincea si sora mea m-a ajutat la un referat la geografie (mai exact ea a scris tot ce vazuse intr-un documentar si eu l-am citit la scoala, am luat 10). Azi, mi-am indeplinit dorinta si vreau sa va spun ca am fost in culmea fericirii cand am ajuns acolo, pur si simplu nu ma puteam opri din zambit, chiar eram fericita ca am ajuns si le-am vazut. Se zice ca e unul dintre putinele locuri din lume unde iti poti schimba energiile negative cu cele pozitive. Nu cunosc prea bine subiectul asa ca nu intru in detalii.
Intrarea costa aprope 8 lire (7.80 £), ultima intrare este la 17:30. Parcarea este gratuita, in pretul intrarii intra si un ghid audio in diverse limbi (nu va ganditi ca si in romana). Gasiti si un butic de suveniruri (cam scumpe, un magnet de frigider 3.5£),o toneta unde se vand diverse gustari si bauturi.
A! Am uitat sa va spun ca eu am plecat de acasa echipata cu trepied, filtre, obiective si tot ce mai trebuie, insa cand am ajuns acolo, am tras repede cateva cadre si am dat bir cu fugitii. Cred ca erau -10°C si vantul batea cu putere, asa ca am inghetat in mai putin de un minut. Daca mergeti in perioada asta, imbracati-va gros si nu uitati manusile acasa !DSC_0085

DSC_0097

DSC_0099

DSC_0118

DSC_0120

DSC_0126

DSC_0130

DSC_0155

7 gânduri despre „Stonehenge

  1. Ai avut mare noroc sa le vezi…Isteti englezii! Au imprejmuit zona sa nu mai intre toti sonatii printre pietre! Ai facut poze frumoase, sunt cateva unghiuri inedite pentru acest monument!

Lasă un răspuns

