Oristano

In Sardinia toate orasele sunt micute si vechi, iar Oristano este unul dintre ele. Nu are iesire la mare, cea mai apropiata plaja este la aproximativ 20 de km dar este un orasel frumos, incarcat de istorie.
Exact in centrul orasului gasiti „Il Torre di Mariano”, care a fost construit in 1290, inalt de 19m, reprezenta una dintre principalele porti de intrare in orasul vechi. In turla lui este un clopot fabricat in 1430 din bronz.
Tot aici, mai puteti vizita Catedrala Santa Maria Assunta, o catedrala impunatoare, care a fost construita in 1130 si a fost renovata de mai multe ori pe parcursul anilor. De aici si influentele se stil gotic si baroc.
Nu sunt atat de multe obiective turistice, dar daca va plimbati pe stradutele lui inguste si pietruite, sigur veti gasi cate ceva interesant de vazut si fotografiat. O mica mostra gasiti mai jos.

In Sardinia all cities are tiny and old and Oristano is one of them. There is landlocked, the nearest beach is about 20 km but is a beautiful town, full of history.
Just find downtown „Il Torre di Mariano”, which was built in 1290, 19m high, one of the main gateways to the old city. In his tower is bronze bell made ​​in 1430.
Here, you can also visit „Santa Maria Assunta Cathedral”, an imposing cathedral, which was built in 1130 and has been renovated several times over the years. Hence it is Gothic and Baroque influences.
There are so many sights, but if you walk the narrow streets of cobblestone, sure you will find something interesting to see and photograph. A small sample found below.Catedrala Santa Maria Assunta

DSCN4823

DSCN4826

DSCN4829

DSCN4830

Steagul Sardiniei - Sardinia Flagg

DSCN4837

DSCN4839

DSCN4847

DSCN4849

DSCN4875

Il Torre di Mariano

Plaja langa Oristano

DSCN4892

DSC01899

7 gânduri despre „Oristano

    • Da, e perfecta de vizitat, dar nu de trait ! Sunt foarte asemanatori cu francezii . E mai usor sa iti gasesti apartament de inchiriat, dar daca ai treaba pe la posta, banca, etc, ajungi acasa un pachet de nervi ! Un mic exemplu: Am fost la posta sa imi fac un card, am stat la rand 45 de minute (se misca cu viteza melcului persoanele de la ghiseu) si cand vine randul meu, ma intreaba cu ce ma pot ajuta, le spun ca vreau sa-mi deschid un cont si sa fac si un card si mi se spune: Vino maine, dureaza in jur de 15 minute iar noi in 10 minute inchidem. A doua zi, am reusit sa ajung mai devreme si aceeasi doamna din seara precedenta, imi vede codicele fiscal (un fel de CNP de-al lor) foaie A4 ( dupa ce te duci la primarie si te inregistrezi, ei iti dau unul provizoriu de hartie format A4, iar in timp de o luna iti vine acasa plastificat, ca un card,eu am asteptat un an si nu mi-a mai venit) si imi spune ca nu e bun, ca trebuie sub forma de card, asta dupa ce statusem deja jumatate de ora la coada. Am dat sa plec si am vazut un barbat la alt chiseu, m-am dus la el, l-am intrebat daca e posibil sa-mi deschida contul cu actele care el am si mi-a spus ca da fara nici o problema. Sa nu-i strangi de gat ?

      • cunosc 🙂 culmea e ca si la englezi e la fel, la aceeasi banca primesti raspunsi diferite, nu mai zic de filiale. unu nu face carduri decat cu adresa de UK, altu face cu adresa de Romania dar nu e activ, altu zice nu poate fi activat pana nu ai adresa, altul ni l a deblocat deci…cum ti-o fi norocul 🙂

    • In Sicilia nu am ajuns, dar Sardinia e fermecatoare. E diferita de tot ce am vazut pana acum, o ador, mi-ar placea sa mai merg si vara asta. Chiar ti-o recomand, o sa iti placa la nebunie, e altceva. E de vis, cel putin pentru mine.

Lasă un răspuns

