Spring TimeDSC_0341

DSC_0348

DSC_0349

DSC_0357

DSC_0382

DSC_0389

DSC_0399

DSC_0403

DSC_0406

DSC_0409

DSC_0411

DSC_0433

DSC_0434

DSC_0441

DSC_0444

DSC_0447

DSC_0454

DSC_0486

DSC_0491

DSC_0508

6 gânduri despre „Spring Time

  1. Vai, ce dragut! La mine nici urma de primavara! Doar asa, un pic de soare si ceva mai multe grade. Insa flori, muguri…nimic :(!

    • Aici au inceput sa apara forile prin parc si sa infloreasca si copaceii, dar de frig tot nu am scapat. Ziu e mai ok dar cand se lasa seara, brrr, trebuie sa te imbraci bine, foarte bine.

  2. I-am scos de la ochi si i-am bagat in buzunar ca ma deranjau, ma incurcau la poze, si am mers acolo la lac unde sunt lebedele, ratele si toate pasarile si ca de obicei era mai aglomerat iar la un moment dat s-au ciocnit doi baieti de mine si cred ca atunci mi i-au luat. Se vedeau un pic si nici eu nu am tras fermoarul la buzunar. Eram si singura …. cand am realizat era deja prea tarziu.

Lasă un răspuns

