Battersea

De cand Londra m-a adoptat, am schimbat 2 locuinte. Unde am stat prima data, era un bloc cu doua etaje, eu stateam la etajul 2. Privelistea nu era deloc impresionanta, vedeam niste garaje, acoperisul catorva case si daca aveam un binoclu bun, puteam spiona cu usurinta vecinii de la blocul de vis-a-vis. Ei bine, de cand m-am mutat in casa noua, acelasi cartier dar o zona diferita, lucrurile s-au schimbat in bine. Stau la etajul 8, e drept ca vad doar blocuri in fata mea, dar e mai frumos, mai ales pe timp de noapte. Ziua, cand ies pe usa undeva departe intre 2 cladiri, daca nu este ceata, se vede foarte bine oul sau castravecioul cum il alinta englezii, daca ma uit putin mai spre stanga, vad si o bucata de Tamisa.

Aseara parca nu as fi stat in casa, dar parca nici nu aveam chef de aglomeratie si frig. Am stat, m-am gandit si razgandit si am decis sa ies la o plimare pe malul raului, sa ma mai aerisesc putin si sa-mi fac ordine in idei. Mi-am luat aparatul cu mine, ca m-am gandit ca poate vad ceva interesant si bine am facut. Am mers de la mine de acasa pana la Battersea Bridge si inapoi (cam o ora dus-intors), am inghetat bine si m-am intors acasa. M-am uitat pe poze si am realizat ca zona in care stau e chiar superba noaptea. Si ziua este, dar parca mai mult imi place noaptea.

Chiar daca in Londra stelele se vad foarte rar (cand am ajuns acasa dupa primele doua luni nu-mi venea sa cred cate stele se vad in oras, stau in Galati , sunt lumini si toate cele dar tot se vad extrem de multe), e un oras frumos ce merita fotografiat atat ziua cat si noaptea.

DSC_0333

DSC_0336

DSC_0353

DSC_0361

DSC_0363

DSC_0366

DSC_0370

DSC_0375

DSC_0378

DSC_0384

DSC_0392

DSC_0395

DSC_0402

DSC_0406

DSC_0411

DSC_0415

2 gânduri despre „Battersea

Lasă un răspuns

