Piccadilly Circus Piccadilly Circus este o intersectie mare, care uneste mai multe strazi, majoritatea dedicate shoppingului, cea mai faimoasa fiind Regent Street.
Aceasta intersectie este marcata in mijloc cu statuia lui Eros, la care statuie se strang o multime de turisti, probabil pentru multi este un punct de intalnire. Aici gasiti muzeul Ripley’s Believe It or Not care este deschis in fiecare zi a anului de la 10 dimineata pana la 12 noaptea. Preturile variaza in functie de varsta, numarul de persoane. Nu am intrat inauntru dar afara te intampina cel mai inalt om din lume, la intrare este o vaca ciudata si restul ciudateniilor le gasiti inauntru. Cred ca este interesant, dar parca nu ma indur sa dau apropate 30 de lire sa vad toate chestiile alea. Probabil ma voi duce intr-o zi, dupa ce voi urca in The Shard (unde intrarea are cam acelasi pret).
Tot in Piccadilly mai gasiti si o multime de teatre, unde se joaca de la Thriller al lui MJ pana la Mizerabilii. Daca mai mergeti putin intrati in China Town, unde gasiti tot felul de restaurante chinezesti, vietnameze, taiwaneze, etc. Eu m-am oprit intr-unul si am mancat acolo, mancarea (pui cu bambus si ciuperci chinezesti, orez cu ou si o coca-cola) e foarte ieftina, m-a costat 10 lire si sunt niste portii consistente. Pentru domni, daca doriti sa va bucurati ochii cu fete frumoase, dezbracate este si un Night Club/ Table Dancing, vedeti in pozele de mai jos. Nu am fost curioasa sa intru, dar am vazut destul de multa lume intrand, chiar si cupluri. Si tot in Piccadilly, langa statuia despre care vorbeam seara cand se strange multimea, apar tot felul de oameni care incearca sa castige un ban. Aseara erau 4 tineri care au dansat, un fel de streetstyle pe melodia Gangam Style, au fost interesante miscarile lor, au castigat si ceva bani.
Mai jos gasiti cateva imagini sa va faceti o idee. Enjoy !DSC_0221

DSC_0228

DSC_0234

DSC_0238

DSC_0241

DSC_0248

DSC_0269

DSC_0280

DSC_0285

DSC_0291

DSC_0296

DSC_0299

DSC_0304

DSC_0307

4 gânduri despre „Piccadilly Circus

  1. Despre Piccadilly Circus tot invatam prin liceu la orele de engleza :))! Mi-a ramas atat de bine intiparit in minte!
    Nici nu mai stiu daca in singura mea vizita la Londra am trecut si pe acolo…am imbatranit, incep sa uit!
    Foarte faine pozele tale! Clladirile luminate sunt superbe!

    • Multumesc. Nu am reusit sa fac mai multe ca inghetasem. In Londra e foarte frig, in jur de 1-2 grade. Zilele trecute chiar a fulguit. Astept primavara si vremea buna pentru o adevarata sesiune foto a Londrei pe timp de noapte. E absolut superba si chiar merita !

  2. Ca si Larisa, imi aduc aminte de Piccadilly Circus din povestirile profesorului meu de engleza din liceu:) Inca nu am apucat sa vizitez acest loc, dar nu-i timpul trecut…
    Te plangi de 1-2 grade?? Pai sa vezi ca placut era in Lucerna la -8 grade dimineata! :))

Lasă un răspuns

