Take a walk ...

Azi a fost o zi frumoasa, primavarateca. Ziua, ca seara s-a lasat un frig de mi-a inghetat nasul. Dar sa revenim la zi … a fost soare si destul de cald afara asa ca am profitat de ocazie si am iesit la plimbarica. De cand am venit in Londra, am vizitat multe locuri si inca mai am multe de vazut. Azi am ales Leadenhall Market , una dintre cele mai vechi piete acoperite (dateaza din sec. 14) , in stil Victorian. Aici au fost filmate scene din Harry Potter si Piatra Filozofala ( Diagon Alley), Hereafter si The Imaginarium of Dr. Parnassus. De la Leadenhall Market am mers la St. Paul Cathedral si Millenium Bridge, (care a aparut si el in Harry Potter si Printul Semipur) un pod pietonal de pe care se vede foarte frumos maiestuasa catedrala, London Bridge-ul, The Shard si Tate Modern.
Ajunge cu vorbaraia, va las sa vedeti pozele.

DSC_0010

DSC_0012

DSC_0013

DSC_0015

DSC_0017

DSC_0023

DSC_0031

DSC_0034 DSC_0047

DSC_0055

DSC_0058 DSC_0060

DSC_0062

DSC_0072

DSC_0082 DSC_0105

DSC_0136

4 gânduri despre „Take a walk …

  1. Ma bucur ca iti plac. Era o zi asa frumoasa ca era si pacat sa nu ies la o sesiune foto .
    Mi s-a parut intereseant omuletul, nu mai vazusem pana acum si sa stii ca a a vut succes, a castigat ceva bani cat am stat eu pe acolo.

    • Asa e, dar stii cum sunt ei precautii, la cate betivance sunt m-ar mira sa fi patit vreuna ceva. Si cand ninsese, era zapada de nici 10 cm si trenurile, autobuzule aveau intarziere si jumatate de ora ….

Lasă un răspuns

