Scrinul Alb

Imi place mobila vintage si inca de mica mi-am dorit sa am un scrin, la care sa stau sa ma aranjez, sa imi pudrez nasul asa cum vedeam in filme, sa ma oglindesc in el. Acum, in noul apartament, dorinta mi s-a indeplinit.

4 gânduri despre „Scrinul Alb

  1. Multumesc, tot in Battersea stau. Inainte stateam langa Battersea Park dar acum ne-am mutat in Battersea Square, e o zona mai buna, sunt mai multi englezi, acolo erau mai multi negri cam galagiosi si imparteam apartamentul cu alte persoane. Aici stam doar noi, linistiti si fara dureri de cap. Vis-a-vis este un bar frantuzesc unde se canta jazz si se aude pana la mine. Bine ca nu e deschis decat pana pe la miezul noptii, dar e frumoasa muzica de acolo. O sa mergem si noi intr-o seara.

Lasă un răspuns

