A year in the merde Recomand !

6 gânduri despre „A year in the merde

      • :)))) de aia am citi o si eu, ca ma regaseam cumva, am intalnit aceleasi situatii. dar mi s a parut cam slabuza. plus ca era uneori rautacioasa, gratis. adica au francezii bube destule (ca noi toti de altfel) dar le poti evidentia amuzant, el cam exagera uneori cu umorul lui britanic (lasa ma si cu ei:))))

      • pai ar trebui sa scrie est-europenii o carte despre cum sta treaba in Franta, Anglia, Italia etc,. Ai dreptate si ei cauta sa puna bete in roate cand e vorba de acte, mai ales romanilor. Nici ei nu sunt cheie de biserica, dar tot nu sunt la fel de aroganti ca italienii.

    • Eu ma regasesc in multe dintre situatiile de acolo chiar daca nu traiesc in Franta. Din ce am citit pana acum cred ca francezii sunt foarte asemanatori cu italienii din foarte multe puncte de vedere

Lasă un răspuns

