DSC_1571DSC_1503

DSC_1515

DSC_1520

DSC_1572

DSC_1548

DSC_1552

DSC_1559DSC_1475

DSC_1478

DSC_1483

DSC_1493DSC_1371

DSC_1449

DSC_1454DSC_1370DSC_1364Chiar daca suntem in toiul iernii, am profitat din plin de vacanta de iarna. Daca tot am ajuns in Romania, am zis sa dam o fuga si la mare. Am fost pe malul marii in orice anotimp, mai putin iarna.
Sambata dimineata am iesit la plimbare. Am avut parte de o mare surpriza, cand am ajuns in Mamaia, chiar la intrarea pe plaja erau o gramada de pasari printre care si lebede. Nici nu aveam habar ca iarna la mare sunt lebede si erau chiar foarte multe. Ne-am plimbat pana la pasarela, am indurat cu brio frigul si ne-am bucurat ca nu eram singurii nebuni de pe malul marii, mai erau si altii cu copii mici care se jucau , altii pescuiau, altii se plimbau ca noi.
Pe cat de frig a fost sambata pe atat de cald si frumos a fost duminica, aproximativ 15 °C, de iti era mai mare dragul sa iesi afara din casa.

5 gânduri despre „La mare, la soare !

  1. Chiar ca arata frumos marea in vreme de iarna, nici eu nu am vazut-o, desi mereu imi propun sa ajung. Oricum, de multi ani nu am mai mers nici vara. Imi spunea cineva ca iarna e si mai fain la mare, fiindca o vezi cu totul altfel… Vara, multimea ii strica din maretie… 🙂 Intr-o toamna am fotografiat si eu lebede la mare! 🙂

Lasă un răspuns

