DSC_1238

DSC_1234

DSC_1231

DSC_1230

DSC_1228

DSC_1226

DSC_1225

DSC_1222

DSC_1219

DSC_1217

DSC_1214

DSC_1209

DSC_1208

DSC_1205

Cine se trezeste de dimineata, departe ajunge. Cat de departe? Pai din Londra pana in Galati …. cale lunga sa ne ajunga.
Duminica am ajuns in Romania, am aterizat la ora 14:50 cu vreo 10 minute inainte de ora preconizata pe bilet, semn ca pilotul roman de la Blue air si-a facut bine treaba. Au fost cateva turbulente care mi-au stricat somnul de frumusete din avion, dar in rest nimic ingrijorator. Dupa ce am trecut cu bine de taximetristii tepari din aeroportul Henri Coanda, am ajuns la gara. Am luat biletul de tren, am mancat si am asteptat (din cauza vremii drumurile erau cam blocate asa ca am hotarat impreuna cu iubitul sa luam trenul ca sa nu ramanem inzapaziti, cum am patit eu anul trecut). Dupa o ora si ceva de stat in sala de asteptare …. intr-un miros „proaspat de levantica” fericita nevoie mare, m-am urcat in tren. Asteptam sa plecam si au inceput sa vina cei care vindeau reviste. Trece primul, ma intreaba daca vreau ceva, refuz politicos si imi vad de treaba. Trece si al doilea, deja ma gandeam ca ar fi bine sa iau ceva de citit, sa mai treaca timpul …. cand a trecut si al treilea il intreb daca are Cosmopolitan, o mai citesc din cand in cand. Imi zice ca da si ca e 19.90 lei. Mi s-a parut cam scumpa, tineam minte ca am mai luat-o de la chiosc mai demult si era mai ieftina dar zic ca a pus si omul cativa lei in plus, sa ii iasa si lui ceva, asa ca am dat banii fara sa mai comentez. Vanzatorul imi spune : „- Sa stiti ca aveti doua reviste, Cosmopolitan si Spy”. Wow ! Un fel de superoferta. Ce fericire pe capul meu ! In fine, rup punga in care erau revistele si iau Cosmopolitanul la rasfoit … am citit introducerea si tot scria ceva de luna martie. Ma gandeam ” ia uite dom’le ce ti-e si cu oamenii astia, nici bine nu au trecut sarbatorile, deja se gandesc la 8 Martie”. Prietenul meu arunca un ochi pe revista si imi spune: „- Asta e citita de cateva ori!” . Eu am facut ochii mari, m-am uitat mai bine la cotorul revistei si intr-adevar era cam jumulit. Ma uit pe coperta sa vad de pe ce data e, era mazgalit cu marker-ul negru atat pretul cat si numarul/anul tiparirii. Incep sa rasfoiesc revista, trebuia sa fie undeva un articol sau o data sa imi dau seama cam de cand e. Am uitat sa va spun ca pe coperta era Britney Spears si chiar ma gandeam ca ce bine arata, cat de bine si-a revenit dupa toate cate a tras. Cand, cum rasfoiam eu asa, vad undeva in josul paginii data. Era datata din MARTIE 2002 !!! Iar revista Spy era din septembrie 2012. Deci, sunt la curent cu moda, stirile si ce mai vreti voi din 2002.
Asta mi-a fost invatatura de minte sa nu mai cumpar reviste din tren. Voua vi s-a intamplat vreodata sa fiti pacaliti asa ?

9 gânduri despre „Goin’ back home

    • Da si apoi asteptam, ma gandeam ca trece inapoi ca ii spuneam ca mi-a vandut reviste expirate. Ei, asta e invatatura de minte pentru viitor. Am mai patit-o cu servetelele umede, erau taiate in doua si pline de apa cu sapun/gel de dus/ sampon nu stiu ce era ca faceau foarte multa spuma cand ma stergeam cu ele pe maini. Romanul e inventiv, se adapteaza in orice situatie. Dar mie nici nu mi-a trecut prin cap ca erau in punga, sigilate si pretul era lipit chiar in dreptul unde era dat cu marker-ul asa ca nu am banuit absolut nimic.

  1. Ce nesimtiti! Macar daca era de anul trecut, dar din 2002…si sa mai ceara si o caruta de bani pe ea.
    N-am cumparat niciodata reviste din tren si citind acum intamplarea ta clar nu voi cumpara vreodata :))

    • in Londra nu sunt catei pe strada. La gunoi gasesti veverite (m-am speriat cand am vazut-o pe prima, am crezut ca e un sobolan ca nu-i vedeam decat capul, apoi am vazut si restul corpului si m-am linistit) iar pe strada mai vezi pisici sau chiar vulpi noaptea. Eu cand am vazut prima vulpe m-am speriat tare de tot, ca mergea in fata mea si eu in spatele ei, se oprea ea si se uita la mine, ma opream si eu, imi era frica sa nu ma muste sau ceva de genul :)) nu mai vazusem vulpi decat la zoo. 🙂

  2. Nu mi s-a întâmplat, pentru că nu cumpăr reviste până nu verific ce număr și din ce lună e. Dar nu mi-ar fi trecut prin cap că se poate așa ceva. Uimitor la ce mizerii se pot preta unii! Îmi pare rău că ai pățit-o, dar foarte bine că ai povestit ca să îi previi și pe alții. 😦

Lasă un răspuns

