Ei bine in Londra ninge de azi-dimineata, a mai nins si acum doua zile dar nu atat de mult ca azi.
Londra este si mai frumoasa cand e acoperita de zapada. Cand a nins prima data, am luat autobuzul si m-am dus pana la British Museum iar de acolo am mers pe jos pana la Trafalgar Square, Big Ben si London Eye. In centru, fiind multa lume si aglomeratie nu era atat de multa zapada, dar spre seara a inceput iar ninsoarea, era atat de frumos,chiar ma simteam ca intr-un film.
Stiam de ieri ca va ninge si astazi asa ca imediat cum m-am trezit m-am uitat direct pe geam, ningea atat de des si cu niste fulgi mari, ca in povesti. M-am imbracat bine si am iesit in parc sa fac poze. Ma gandeam ca pe frigul asta si cu ninsoarea in toi nu o sa fie nimeni pe acolo dar spre surprinderea mea, parcul era plin de parinti si copii care se dadeau cu sania, oameni care iesisera la alergat sau la plimbat catelul, cupluri care faceau oameni de zapada. Parca era intrecere cine il face pe cel mai frumos. Niciodata nu am vazut atatia oameni de zapada la un loc, mai mici, mai mari, mai frumosi sau mai putin frumosi.
De la mic la mare in Battersea Park toata lumea se bucura de zapada asa ca nu am ratat ocazia si am facut cateva poze pe care le gasiti mai jos. DSC_0082

DSC_0086

DSC_0088

DSC_0091

DSC_0094

DSC_0096

DSC_0100

DSC_0106

DSC_0112

DSC_0123

DSC_0129

DSC_0144

DSC_0145DSC_1108

DSC_1110

DSC_1113

DSC_1141

DSC_1152

DSC_1154

DSC_1155

DSC_1156

DSC_1164

DSC_1173

DSC_1181

12 gânduri despre „Let it snow !

      • da bine ca ai avut curaju sa iesi afara :)))) daca nu era sa ma uit dupa zone/apartamente nu ieseam azi din hotel. faine poze, iti fur linkul 🙂

  1. Pingback: Vacante! Vacante! » Blog Archive » Prima zi în Londra

Lasă un răspuns

