Smile :)

M-am gandit sa va inveselesc putin astazi. Cum in sfarsit am scapat de gripa si ma simt mai bine, dupa 4 zile de stat la pat cu febra si frisoane, am pus mana pe aparat.
Cu totii cred ca ii stiti pe Derp si Derpina de pe facebook, personajele desenate care deseori ne fac sa zambim, sau, cel putin, cu mine le iese de minune. Nu o data m-am regasit in situatiile lor.
Azi eu sunt Derpina si asta e modul meu de a sarbatori faptul ca am invins gripa si ma simt bine din nou ! 🙂

DSC_1106

DSC_1103

DSC_1099

DSC_1097

DSC_1093

DSC_1086

4 gânduri despre „Smile :)

Lasă un răspuns

