S-a dat startul .....

pentru noul an. A trecut Craciunul, a trecut si Revelionul, am intrat in noul an foarte fericita dar cu piciorul stang. Sper ca ghinioanele din noaptea de Revelion sa nu ma urmareasca tot anul. Am petrecut foarte frumos atat de Craciun cat si de Revelion, am gatit romaneste , am impodobit bradutul, ne-am dus la Big Ben si am vazut artificiile in noaptea dintre ani.
Pentru 2013 mi-am facut cateva planuri dar inca nimic concret, oricum voi reveni asupra lor si le voi mai schimba de cateva ori pana la forma finala. In rest nu imi doresc decat sanatate si forta de munca. Sper ca ati avut un inceput de an mai bun decat al meu. daca nu sa speram ca tot raul e spre bine si vom avea un an frumos si fericit.

DSC_0967

DSC_0969

2 gânduri despre „S-a dat startul …..

    • Da, pai am plecat destul de tarziu de acasa si nu am mai reusit sa ajung pana in mijlocul multimii sa le vad bine. Dar mai bine ca am stat in margine, am iesit imediat cand am vrut sa plec. La cat era de aglomerat, daca as fi stat in mijloc cred ca as fi fost calcata in picioare si cum sunt eu claustrofoba chiar nu m-as fi simtit bine deloc in aglomeratia aia 🙂

Lasă un răspuns

