Paris

Ideea de a merge la Paris a aparut dintr-o gluma. Era cu putin inainte de ziua mea ( acum 2 ani) si toata lumea ma intreba ce planuri am. Eu raspundeam: – Ma duc la Paris. Tot glumind, chiar a inceput sa imi placa ideea si ma gandeam tot mai serios, asa ca in cateva zile mi-am luat biletul. Bineinteles, calatoria a inceput cu stangul (era 13 Martie) pentru ca am pierdut avionul si nu din vina mea ci din vina politiei. Ne-au oprit autobuzul cu care mergeam la aeroport si ne-au tinut cam 45 de minute pentru un control de rutina. Cand am ajuns in aeroport era deja prea tarziu, singura optiune era sa platesc o diferenta pentru al doilea zbor din ziua respectiva sau sa nu mai merg deloc. Am platit frumos diferenta si am asteptat 6 ore luuungi cat o zi de post. Intr-un final am ajuns sa vad Parisul, care, sincera sa fiu, nu mi s-a parut atat de romantic pe cat se spune ca este.
Intr-adevar este un oras frumos, dar nu chiar asa cum mi-l imaginam eu. Probabil ca daca eram cu iubitul mi se parea altfel. Nu mi-a placut nici faptul ca principalele obiective turistice sunt la mare distanta intre ele si tin minte ca am mers mult cu metroul si trenul. Oricum ar fi Parisul e Paris si trebuie vazut cel putin odata in viata. Data viitoare voi merge cu iubitul dar pe timp de vara, poate mi se va parea mai frumos si mai romantic.
P.S : Calitatea pozelor e mai slaba deoarece pe atunci aveam o sapuniera, dar isi facea treaba mititica . 🙂

my b'day (30)

my b'day (31)

my b'day (36)

my b'day (47)

my b'day (61)

my b'day (81)

my b'day (112)

my b'day (128)

my b'day (129)my b'day (143)

my b'day (150)

my b'day (155)

my b'day (185)

my b'day (215)

13 gânduri despre „Paris

  1. Sa stii ca eu cred ca conteaza foarte mult si starea de spirit, cum esti tu atunci cand il vezi. Eu prima data cand am vazut Parisul eram intr-devar cu iubitul si foarte indragostita. Parca pluteam pe strazile lui, chiar daca afara era iarna, frig si mocirla :))
    Inca mai gasesc Parisu romantic si acum dupa multe vizite. Poate pentru ca eu insami sunt mai idealista, nu stiu, insa e chiar un muzeu in aer liber.
    Referitor la obiective, nu mi s-au parut niciodata departe unul de altul, dar depinde cred de fiecare cat este dispus sa mearga pe jos. In afara de Sacre Coeur, spre care da, am luat metroul, in rest cam totul am vazut la pas 🙂

    • Eu am avut cazarea la un hotel in Republique si probabil de asta mi s-au parut atat de departe toate obiectivele turistice. Si eu am avut parte de vreme nasoala, nu ploua sau ningea dar era destul de frig, plus ca eu eram cu o prietena, nicidecum cu iubitul. Cand voi merge cu el sigur mi se va parea si mie mai romantic si voi pluti de fericire. Muzeu in aer liber pot spune despre Roma, acolo poti merge pe jos si peste tot sunt ruine si tot felul de cladiri vechi pastrate intacte. Eu am scris parerea mea, cu care am ramas dupa prima vizita. Mi-a placut, a fost frumos, dar ma asteptam la ceva si mai si. Oricum, urmatoarea vizita o voi face cu iubitul si sigur ma voi intoarce acasa cu o alta parere.Cand sunt cu el, pot merge si in desert, tot romantic mi se pare 😀

      • Categoric fiecare are parerile lui despre un loc, stii cum se zice gusturile nu se dicuta. Si eu la randul meu n-am fost impresionata de locuri pe care unii le vedeau minunate. Mai am cunostinte care la fel, n-au fost dati pe spate de Paris…depinde de fiecare…deci bani si timp sa avem sa vedem cat mai multe locuri sa ne putem da cu parerea dupa 😉

      • asa e, dar ce capitala nu e aglomerata si plina de turisti? Si inca ceva, Roma mi s-a parut mult mai curata fata de Paris si mai ales fata de Londra. La capitolul curatenie pe strazi, Londra e codasa.

      • ehee, sunt si capitale mult mai linistite, de ex: Budapesta…In ceea ce priveste serviciile, toate cele 3 de care ai aminitit au o faima care lasa de dorit

      • Nu stiu cum e la Budapesta, inca nu am ajuns. E pe lista de asteptare impreuna cu celelalte. Deocamdata urmeaza Barcelona in martie si Praga pe la vara-toamna. Apoi mai vedem… dupa posibilitati 😀

      • Neaparat trebuie sa ajungi la Budapesta! Noi am fost de doua ori pana acum si am mai merge inca o data! Praga e superba, cat despre Barcelona, nu am ajuns inca…

      • Barcelona e absolut fantastica. Iar cei doi catalani Dali si Gaudi sunt preferatii mei. In Barcelona Gaudi a lasat o mostenire de milioane, trebuie vizitat tot ce a proiectat el, sunt adevarate capodopere. Apoi, la cativa kilometri se afla oraselul Figueras unde s-a nascut genialul Dali, pictorul meu preferat. Acolo gasiti casa/muzeul lui care este cu adevarat fabulos. Abia astept sa merg sa le revad si sa le fotografiez pe indelete.

  2. Prima data cand am fost la Paris mi-a lasat aceeasi impresie ca si tie! E frumos dar nu e atat de wow pe cat ma asteptam! Cred ca toti mergem cu foarte multe asteptari! Deabia la a doua vizita, cand deja vazusem toate obiectivele principale, in 10 zile am avut timp sa ma familiarizez cu orasul, sa ii vad detaliile, sa il inteleg, sa imi placa! Ultima data am fost in iarna (anul acesta) si desi era cam gri, a si nins, a fost foarte frumos! Parisul acela superb pentru mine nu se afla in top 10 obiective turistice ci e ascuns in diverse catiere, muzee, strazi, cafenele, magazine etcc

Lasă un răspuns

