When a man is tired of London, he is tired of life.

Londra e orasul care nu doarme niciodata sau London is a modern Babylon, cum spunea Benjamin Disraeli si mare dreptate avea. In Londra gasesti toate rasele si natiile de oameni, de la albi la negri, de la chinezi la indieni. Vorba cuiva, extraterestii mai lipsesc din Londra ca in rest, este toata lumea.
In acest oras imens, poti fi cine vrei si ce vrei, nimeni nu te intreaba nimic. Vreti sa vedeti graffiti, mergeti in Brick Lane si toate stradutele adiacente; vreti sa vedeti oameni la 4 ace, mergeti la Big Ben; vreti sa vedeti oameni care se simt bine in pielea lor si nu-i intereseaza de moda si nici nu isi doresc ultima pereche de pantofi Louboutin, mergeti in Camden Town. Tot acolo am gasit si o patiserie unde se vand covrigi ca acasa, cu mac sau susan, si merdenele si alte specialitati, in caz ca ajungeti in zona, sa stiti ca se numeste Melissa.
Cum azi a fost soare (cu dinti) am iesit la plimbare. Niciodata nu ies din casa fara aparat asa ca am facut si o mica sedinta foto, asa, pentru ca iubesc Londra din ce in ce mai mult si inca nu am descoperit tot.

DSC_0355

DSC_0357

DSC_0358

DSC_0361DSC_0363

DSC_0364

DSC_0365

DSC_0370

DSC_0372DSC_0380

DSC_0384

DSC_0388

DSC_0391

DSC_0392

DSC_0396

DSC_0403

DSC_0404

DSC_0413

DSC_0428

7 gânduri despre „When a man is tired of London, he is tired of life.

  1. Intr-adevar Camden Town e altceva. Ieri a fost a doua oara cand am mers acolo si tot mi-a placut. De fiecare data e ceva nou de vazut. Am descoperit si o patiserie unde se fac si se vand covrigi ca la noi si alte specialitati, yummy, foarte buni. Este deja unul din locurile mele preferate din Londra, mai ales ca nu e atat de departe de unde locuiesc eu (Battersea). Sa stii Alice ca mereu intru la tine la jurnalul de Londra si citesc pe unde ai mai fost ca sa merg si eu. Inca nu am ajuns pe Columbia Road dar duminica asta nu o sa o mai ratez.

  2. Jurnalul meu din Londra e extrem de incomplet. In sensul ca am stat 3 luni, am facut turism cam 1 luna jumate intensiv. Problema e ca in zilele in care ieseam ma intorceam acasa prea rupta ca sa sortez poze si sa scriu, iar dupa 3 luni nu am acoperit nici 10% din cat am vazut! Intre timp am schimbat topicul fiindca nu imi place sa stau mai mult de 2 luni pe o destinatie! Ma oboseste si simt ca nici cititorii nu sunt interesati…
    Insa voi reveni cu siguranta cu un nou jurnal anul viitor! Inca am calatorii de acum 2 ani care asteapta sa fie scrie … Si nu sunt genul care sa treaca superficial tot in revista! prefer sa scriu in ritmul meu dar sa spun tot ce am de spus :)))

    • Ai dreptate, asa ne tii in suspans si interasati. Astetp cu nerabdare sa iti citesc si restul povestilor, imi place foarte mult cum scrii. Eu nu ma pricep la scris, eu las pozele sa vorbeasca in locul meu.

Lasă un răspuns

