Winter Fashion

Nu am fost niciodata o fana a iernii. Am circulatia proasta si cum am scos nasul in frig, cum incep sa-mi inghete picioarele, mainile, fata si apoi restul corpului. Ca sa ma incalzesc, am nevoie de o baie fiebinte, cateva cani de ceai, o plapuma groasa, pijamale si sosete flausate. Asa am fost de cand ma stiu, o friguroasa. Vara fac fata celor mai mari calduri, dar iarna cand temperatura e cu „-” am probleme mari. In fiecare an imi doresc o costumatie ca cele de mai jos, vazute la British Museum, asa sigur as putea umbla prin frig de dimineata pana seara fara nici o grija. 🙂

DSCN5487

DSCN5488

DSCN5489

2 gânduri despre „Winter Fashion

Lasă un răspuns

