Keep your love lockdown !

Verona, orasul celei mai cunoscute povesti de dragoste. Este un oras micut, il puteti vizita intr-o singura zi, fara sa va plangeti de febra musculara sau bataturi (cum am patit in Roma, unde nici dupa 4 zile nu am reusit sa vad tot si ma dureau picioarele ingrozitor). Principala atractie a acestui oras este casa Julietei impreuna cu celebrul balcon, un statea ea cuminte si il astepta pe al ei preaiubit, Romeo. Casa este una dintre cele mai vechi din oras, a fost construita in sec. XIII, interiorul este foarte simplu mobilat, dupa stilul vremii in care au trait cei doi. Balconul! Oh! Balconul! este mult mai mic decat imi imaginam eu, abia au loc doi oameni in el.
Tot in Verona mai puteti admira Arena Romana, un Colloseum mai mic,pe care inca se mai desfasoara anumite activitati, cand am fost eu o pregateau pentu un concert Tiziano Ferro. Dupa ce ati vizitat Arena si Casa Julietei, mergeti la Castelvecchio, de acolo puteti admira raul si panorama orasului. Lasati-va purtati de val, plimabti-va pe stradutele mici specifice Italiei si bucurativa de acest oras.
Pana ajungeti acolo, il puteti vizita virtual mai jos ! 🙂

Arena RomanaSfinxsZidArenaon the streetspre ....K.Y.L.Lbalconul

Julieta din bronz, trebuie sa ii atingeti sanul ca sa aveti noroc

Julieta din bronz, trebuie sa ii atingeti sanul ca sa aveti noroc

DSCN4441DSCN4460DSCN4466DSCN4470DSCN4486DSCN4514DSCN4515DSCN4546DSCN4549DSCN4564

2 gânduri despre „Keep your love lockdown !

  1. De Revelion vom fi in Bologna. Si, fiindca ne-am luat o vacanta prelungita, cred ca vom trage o fuga si pana in Verona, ca e la o ora si jumatate distanta.

  2. E o idee foarte buna, nu sunt multe obiective turistice si parerea mea e ca merita alocata Mie mi-a placut foarte mult, nu stiu cum va fi iarna, dar cand am fost eu asta-vara a fost frumos, plus ca era si Turul Italiei si erau o gramada de biciclisti si foarte multa lume.

Lasă un răspuns

