Notting Hill Carnival

Carnavalul din Notting Hill este cel mai mare festival de strada din Europa si reperezinta o celebrare a muzicii, dansului si culturii caraibiene.

DSCN5259Multimea Carnaval sa fie !FetiteDSCN5290DSCN5291PrettyDSCN5301DSCN5312Big MamaDSCN5325DSCN5326BaloaneeDSCN5381DSCN5382

2 gânduri despre „Notting Hill Carnival

    • Au fost, dansau foarte frumos ! Mi-a placut la Carnaval dar am avut cateva probleme cand am vrut sa plec acasa pentru ca erau strazile inchise si politistii nu stiau sa dea indicatii de unde sa iau autobuzul si mi-a luat ceva pana am reusit sa ies din multime. Tot atunci am vazut si „mica Venetie” 🙂

Lasă un răspuns

