Creaepy ? No, just relaxing :D

Cu putin timp inainte de a ajunge in Londra, am aflat despre parcurile cimitir. Nu mai auzisem de asa ceva pana in momentul respectiv si mi-am zis ca trebuie neaparat sa merg intr-unul din ele sa vad si eu cum e. Zis si facut! Am facut o scurta documentare pe net sa vad care din ele ar fi mai aproape de unde locuiesc eu si mi-am dat seama ca am cam o ora de mers cu autobuzul. M-am hotarat sa merg in Abney Park, unde a fost filmat si videoclipul lui Amy Whinehouse – Back to Black. Mi-am luat aparatul cu mine,mi-am pus castile iPod-ului in urechi, am schimabt vreo 2 autobuze si am ajuns in parcul cu pricina. Am intrat in el, ma uitam in stanga si in dreapta curioasa ca un copil mic, sa vad si eu despre ce e vorba. Mai fac doi pasi si am vazut prima „veverita londoneza”. Statea la fotografiat, draga de ea, mai ceva ca un model de la Victoria Secret … asta pana s-a plictisit. Atmosfera din parc, la inceput era una relaxanta, grupuri de tineri se plimbau, se fotografiau, altii fumau, etc. Cu cat inaintam realizam ca am ramas singura printre toate mormintele de acolo … as minti daca as spune ca eram cea mai relaxata. In momentele alea imi aminteam toate filmele de groaza. Era intr-adevar o liniste apasatoare ca intr-un cimitir. La fiecare fosnet sau trosnet tresaream si imi batea inima de ziceam ca acum imi iese din piept, dar ma imbarbatam singura, doar nu era sa ma omoare nimeni pe acolo. Asa sunt eu, o persoana care se sperie repede, pe moment ma intrebam ce mi-a trebuit mie plimbare in parc-cimitir de una singura ? Ma rog, am facut poze pana mi s-a descarcat aparatul si am plecat acasa. Cand le-am descarcat in computer, am inteles ca plimbarea si sperieturile trase, au meritat din plin si sa m-as mai duce oricand, dar nu noaptea ! 😀

4 gânduri despre „Creepy ? No, just relaxing :D

    • Da, sunt foarte dragute si prietenoase veveritele. Aici in Londra sunt peste tot. Cand duceam gunoiul am vazut una si la inceput m-am speriat, am crezut ca e sobolan, apoi i-am vazut codita pufoasa.

  1. foarte faine pozele. eu am fost la Brompton si la Gunnesbury, ca e langa mine. si erau unii care-si plimbau copiii, catei, ce are fiecare. cam apasator totusi, eu ma duc in parc sa ma incarc cu lucruri pozitive 🙂

    • eu cand am fost … in primele 10 minute eram singura si tresaream la fiecae trosniura si fiecare zgomot facut de veverite, imi imaginam tot felul de chestii, dar apoi am dat de lume si mi-am revenit, dar a fost o experienta placuta …. din cand in cand e bine sa mai schimbi, sa incerci lucruri noi 🙂

Lasă un răspuns

