Macro si pictura de apa

… cand ma uitam prin diverse reviste, vedeam celebra poza cu picatura de apa in aer, exact inainte de a atinge suprafata apei. Imi doream sa pot face si eu asa ceva, dar ma gandeam ca am nevoie de cine stie ce aparat si cine stie ce obiectiv si mai ales mult photoshop. Intr-o dimineata, m-am trezit si m-am apucat de treaba. Lucrurile nu erau chiar asa cum credeam eu, aparatul foto poate surprinde chestii care ochiul liber nu le vede. De fapt, acea picatura, este fotografiata dupa ce iese din apa, in nici un caz inainte de a atinge suprafata ei, asa cum credeam eu. De photoshop nici nu a fost nevoie. A fost mult mai simplu decat m-as fi asteptat, dupa 2 ore de incercari mi-a iesit ce vedeti mai sus.

Lasă un răspuns

