Hello World !

Nu pot sa cant, sa pictez si nu stiu sa scriu ce simt, asa ca nu imi ramane decat fotografia pentru a-mi exprima sentimentele … si cred ca asta spune totul despre mine. Cred ca totul a inceput cand eram mica, tin minte ca ma luau ai mei in vizita la diverse persoane si ca sa stau cuminte imi puneau cate un vraf de poze in brate. De aici pana la a-mi cumpara primul aparat foto (pentru care am strans bani cu sora mea) cu film, pe vremea aia, nu a mai fost decat un pas. Asa a inceput nebunia, fiecare alocatie, fiecare ban primit de la rude, parinti, colind, etc, era pentru a-mi cumpara filme si pentru a developa pozele mai apoi.

Lasă un răspuns

